Thursday, October 28, 2010

1st time...


First time wat cookies ni and chocolate cake..
hehehehe..
naseb baek jadi..
:P


fasa pertame...cookies baru siap masak.. :)



and then..kite letak peanut butter kat tengah cookies tu wat macam sandwich..
yummy....
:)


kek coklat resepi dari Iera,...hehehe..
iera..sorry..tu bukan tak masak..tapi aq nak pasti an da betol2 masak..
sbb tu la byk kesan garpu and kene kopek..hahaha
sorry...first time kan? :P



nie la bentuk akhir die..ta sempat snap time kek ni still bulat.da kene tibai...
huhu...sorry again..



Anyway..thanks again to buku resepi and Iera...
next time nak buat kek batik plak..

sape nak? hahahhaa :P

annyeong...

Monday, October 11, 2010

Sad Things Happen Always...


sad thing happen to me....
the most saddest thing in 2010...
even if i break up with my boyfriend...
i wouldnt be as sad as now....
:(

why did i say so?
becoz....
my beloved...
since..i dont know how may years we have been together...
too long...
it just too long....
already died...
:(



here 'she' is....



i was still sleeping at that morning..suddenly my mom rushing to me n wake up said that 'she' was already dead..maybe died due to snake venom becoz 'her' mouth has white bubble..



like this............................



i burried 'her' here... backyard of my house...
my said that 'she' want me to bury 'her'..that's why 'she' died when i was at my hometown...



near the well....


i never get a chance to see 'her' for the last time becoz...when i get to my home in friday..its already almost midnight...
i was to tired to get 'her'...
but..in the next morning..
who knows...'she' already left me without goodbye....


So Long my dear...
hope u find ur peace there...
i will miss you forever...
I Love You....

:(

Goodbye....


Kesal...


semalam..
101010...
bagi sesetengah orang...
maybe ianya satu tarikh keramat..special...or what so ever...
tapi bagi aq...
aq sangat shock semalam...sebab???
hurm....
sebab sikap pemandu bas yang tak sopan...
semalam aq dari seremban nak aleq ke kL...
aq aleq naek bas...
for the 1st time aq duduk kat bahagian betol2 belakang driver...
so..setiap kali die break..sumpah dekat gyler dengan kederaan laen...
sumpah cuak weyhhh....
da tau awak tu drive sebuah BAS!
buat lah care drive bas...
ni tak..sikit2 nak potong...
kejap ke kiri..
kejap ke kanan...
ape kau ingat kau tengah drive sebuah Bently? Ferrari? Lambo????
F***
sumpah rase nyawe aq semalam bagaikan telur di hujung tanduk..(cehh..)
aq da terpikir n terbayang an name aq bakal keluar kat Buletin Utama or paper Utusan, Berita Harian...etc...
Punca; Kemalangan Bas di Highway
pergghhhh.....aq cuak...sungguh...
tapi...
Alhamdulillah larh aq selamat sampai ke KL...
Thank God...
huh..


ni larh bas yang ta bertanggungjawab atas nyawa penumpang nyer...
S***
D***

Friday, October 8, 2010

Tak Sabar!


Yes!!!

da order album 'Mastermind'
3rd Mini Album - B2ST
tunggu nak collect album jer ni...
pada tanggal 16 Oktober 2010 minggu depan...

Yes again!!!!





selepas album di atas...
hehehe..ini dia...
yang paling dinanti-nantikan oleh semua Kiss Me seluruh dunia...
'Break Time' by U-KISS!!!!
order da buat...
just tinggal nak bank in duit jer..hekhekhek....
I LOVE YOU U-KISS!!!!!



Yes!!!!!

hwaiting for Hangug!!!

:)

Jangan Begitu...


yer..saya tau awak saket aty..
awak perlu an tempat untuk luah kan nyer..
tapi...
kite kene jugak jage aty owang..
walaopon owang ta jage aty kite...
becoz what goes around comes around...
so...ta salah untuk kite kadang kale menjadi seorang yg sabar...
kalau selame ni awak rase awak da cukup sabar...
ta salah lau awak lebih an sedikit agy sabar awak tu..
okie?
:)
cheer up..
smile okayh?


**********************************************
kacak luar...
kacak dalam...
kacak dengar sini...
bila saya senyum...
awak mesti senyum sekali...
kalau kita senyum...
semua orang berjangkit...
bila semua berjangkit...
dunia tiada penyakit...
senyum...tak perlu kata apa-apa...
senyum...tak perlu kata apa-apa...
senyum...tak perlu kata apa-apa...
SENYUM

**********************************************




Monday, October 4, 2010

Terlampau lame....

dah terlampau lame aq ta update blog aq...
hurm...sorry syg....
:(
tah larh..tapi cam ta der mood...
busy....
ta tau nak tulis ape....
memacam agy...
hahaha...
tape ta per..
RFN
saya akan updog slalu pas ni..jgn wiso...hehehe...
:P

Thursday, August 26, 2010

Tweetdeck?


aq tengok ade kawan aq gune...
so aq maen install jew larh...
ingt an cam twitter,...
hahaha
tp lagi function doe...
huhuhu...
biase larh..
software MAC...
mane jew yang ta gempak an?
hahaha...
gempak..gempak jugak...
tapi melembab an laptop aq yang suda sememang nyew siput sedut nih...
bile larh nak tuka laptop???
aish..ke situ pule...
hahaha..
:P


TWEETDECK




Wednesday, August 25, 2010

biase kan diri?


saya dah kene biase kan diri nan situasi baru ini lagi awal dari awak...
so...
ta payah larh nak selalu taceng nan saya...
sebab saya lagi selalu taceng dari awak...
ta perlu nak hebah bagi sume orang tau...
sebab saya ta der pon citer kat orang laen selaen diri saya...
jangan nak pikir perasaan sendiri jew...
kadang-kadang...
perasaan orang lain pon kene jage juge...
thank you.





so....just shut up and pretend that its all never happens...
XD




Friday, August 20, 2010

Update+blog=???


Mengikut pakar bahase dari Selayang,
Dato' D;

"alinn, ko baleq uma kang jgn lupe UPDOG yerrrr!"

Alinn, Datin A, Pacek A......???

"hahahahahah!!!!! updog.....hahahahahah!!!!"

Dato' D;
"Alarh...shortform tuh.... Update blog....
nak cepat an...jd larh updog....hmph!"

begitu lah definisi beliau...

Beliau memberi penjelasan sambil tersipu-sipu kerane malu..ahhahahahahah!!!!

---------------------------------------------------------------------------------

selesai menjamah hidangan buke pose..hehe...
kenyang tol mereka...
licin tuh....
suke lihat mereke begini...
:)
Gendang Gendut Tali Kecapi,
Kenyang Perot Senang Hati!
(^.^)



disebab an terlampau kenyang...
dato' D tidak dapat bergerak...
sahabat beliau...Pacek A...
terpakse mendukung dato' D...



hehehehhe....
SOOOOO SHUUUWWWEETTTT larh awak berdue...
ngeee~~~~~~~


-LoVE u aLL-

(>.<)



Thursday, August 19, 2010

Mae Gila-Gila Familia :P


hahaha...gile pelik tajuk entry..
tah ar,..tetibe jew aser nak bkak entry citer sal family terchenta aq...
huhuhu...
tp ta taw cmner nk start n citer...
aq serah an je larh keje2 tuh pade gambar2...
so..paham2 sendiri la ape yg aq nk citer ni..hahaha

giler merepek..da tader ayat da lam otak nih..hahaha..
(^_^)


Start your engine.go...!
hahahahha...



Ni emak shayer!
saye memanggil beliau nan gelaran 'Mak'...
macek2 pggil mak saye kak mai...
mai mana?
ta taw ar...
mai ar mana-mana...
hahaha..ape aq merepek ni???
Beliau ader larh mak yang terhebat di alam semesta ini..hahaha...
cayang mak saye!
ngee~~~
me; Mak...nak MyVi SE....hehehe...
n mak aq jawab; ko blaja pandai2..keje elok2...beli sendiri..ok?
me; hurmm.....yolllaahhhh mak oi......
*sedeyh*



Ni abg sayer..hahaha.. Fendy name nyew...
umo 26thun..
tue dah...
bile nak kawen pon ta taw larh...
hahaha...
die sorang askar wataniah yang sengal...
suke berlagak...
tengok je larh gambar die nan Khairy Jamaludin tuh..
kunun aq jelez..hahaha.. (ade la sikit..)
hahaha..sengal nye aq...


saye penah dgr org cakap abg saye macam; Zed Zaidi, Duta So7, Nabil Mentor...
agy ta ingat....
artis rupenye abg aq nyh...
TAPI...
TANG MANE YG SAME AQ TA TAW LARH??? DA RABUN AGAK NYE ORG2 YG CAKAP CAMTUH!
sengal....



saye tinggi...die ketot...hahahaha!!!



weee~~~~~!!!!
woi bang...bile nak blanje aq ha? da puji ko nyh lam blog aq..ingat senang ke aq nak puji ko?
hahahhahahah!!!!
:P


wif my brutal mom..tengok... mak saye...
ta dpt pegang senapang cam abg saye..
pisau pon jadi larh..
kan mak?
hahahahha!!!
:D


da..tu je larh bilangan family saye..
my mom,my bro n me...
small family only..hahaha...
thankx for reading....


OOOPPPPSSSS!!!!!


alamak..luper larh...aq ader agy adek beradek...
alamak....
okie2...meh berkenalan....

sorry sayang..lupe jap kat U....


yang paling comel antare aq n abg aq..hahaha..
si gemoq nyh larh..
tido jew keje nye...
mane ta gemoq?
(cam aq..ngee....)
hehehe...
ader agy yg laen..tapi malas nk upload...
upload gmbr dye sorang pon jadi larh..
hahaha..
sorang yew??
hehehe..


thats all...
my HAPPY FAMILIA....

Amigos...
Adios..
Gracies..

\(^_^)/

Let's Click!